Města
Borean Tundra
Rozlehlá Borean Tundra se rozprostírá na vzdáleném jihozápadním cípu Northrendu, ledového kontinentu, také známého jako „střecha světa“. V posledních měsících si zde Horda získala dominantní postavení, zatímco mladý, smělý a agresivní Garrosh Hellscream zde vybudoval pevnost orků – Warsong Hold.
Krátce po příjezdu do Borean Tundry se Horda setkala s Tuskarry, rasou kočovných rybářů, podobných mrožům. Tyto dvě skupiny se brzy spojily a Horda se zapřísáhla, že svým novým spojencům pomůže, jak jen to půjde. Garrosh se svými orkskými jednotkami také objevil Taunky, starobylou odnož Taurenů, o kterých si do teď mysleli že již neexistují.
Za Westrift Valley, která odděluje tundru od hornaté oblasti, Coldarry, byli průzkumníci svědky zvýšené aktivity na magickém místě, také známém jako Nexus, nacházejícím se v údolí, uprostřed Coldarry. Nexus je útvar magické energie, obklopený vznášejícímí se kruhy, pokrytými hlínou. Toto starodávné místo bylo vytvořeno Modrou Dračí Letkou. Obyvatelé této oblasti si také všimnuli zvýšeného napětí mezi členy Modré Dračí Letky, týkající se obzvláště použití magie.
Alliance zde má také samozřejmě, i když o hodně menši, vliv. Obě strany se připravují na zahájení útoků proti Arthasovi a jeho nemrtvým armádám, nejdříve však musí čelit bezprostřední hrozbě – Nagám. Tato odporná zlověstná hadovitá rasa používá masivních generátorů k roztavení okolních ledovců, čímž chtějí zatopit celou oblast.
Horda a Alliance cestovali z daleka, aby dosáhli břehů Northrendu. Přesto, opravdové výzvy pro tyto dobrodruhy stále leží před nimi
Howling Fjord
Howling Fjord se nachází vysoko nad Great Sea, na jihovýchodním cípu Northrendu. Povídá se, že v dávných dobách zde Vrykulové, rasa napůl obřích válečníků, vpadli do této země a vybudovali obrovskou, prosperující civilizaci.
Jednoho dne, bez jakéhokoliv varování, Vrykulové utekli a nechali za sebou jen zničené vesnice a opuštěné chrámy.
Nyní se Horda a Alliance chystají postavit samotnému králi Lichů, a skoncovat s Pohromou. Alliance vyčkává v osadě Valgarde, ale jejich přítomnost vyvolává nepředvídatelnou událost – návrat Vrykulů.
Tito hroziví válečníci začali útočit na osady Hordy a Alliance, a hodně Vrykulů se hrne z pevnosti Utgarde Keep, nedaleko od Valgarde. To co žene Vrykuly a co je jejich cílem za posledních tisíc let zůstává záhadou. Bez ohledu na to, není žádná pochybnost, že znovu objevení Vrykulů spustilo pokračování bojů o kontrolu nad oblastí.
Trpasličí zlatokopové, mezitím objevili tajemné příbuzné, jejichž podoba je vyleptaná ve zvláštních runách. Tito Železní trpaslíci mohou být chybějícím článkem, aby trpaslíci rozluštili záhadu jejich zrození.
Forsaken dorazili na východní pobřeží, a s sebou přinesli epidemii, aby rozputali válku proti králi Lichů. Královna Sylvanas trpělivě přehlížela utváření této nákazy za poslední léta. Nyní přišel čas vyzkoušet efektivnost této nemoci proti Pohromě.
Než začne bitva proti Arthasovi, musí Horda i Alliance překonat bezprostřední hrozbu, Vrykuly a zodpovědět otázky ohledně těchto válečníků. Kde se Vrykulové skrývali? Co chtějí? Nejvíce znepokojivá je však otázka; co když se spojili s králem Lichů?
Možná, že časem vyjde pravda najevo. Prozatím, bitva právě začala
Grizzly Hills
Starověké hory Grizzly Hills, plné lesů a křovin jsou v ostrém kontrastu se zasněženými vrcholky, které oddělují Grizzly Hills od Howling Fjordu na jihu.
A právě zde, v drsném pohraničí, se nachází původní domov vznešené rasy furbolg, Grizzlemaw. Po generace, uctívaly domorodé kmeny furbolgů mohutného, prehistorického medvěda, který se potuluje krajinou.
Ačkoliv žijí kmeny furbolgů, již odpradávna, v míru s okolním světem, nedávné útoky je donutili začít bojovat. Mnoho různých lovců zasahuje na území furbolgů, a goblinské společenství "Venture Company" začalo s rozsáhlým kácením stromů v celém regionu.
Lovci a goblini nejsou to největší nebezpečí, kterému musejí furbolgové čelit. Ze severu se valí masy nemrtvých ledových trollů z kmene Drakkari.
Příčiny invaze kmene Drakkari zůstávájí záhadou. Furbolgové musí nyní čelit neustále rostoucímu počtu nemrtvých trollů a doufat, že si udrží svou zem.
Dragonblight
Po tisíciletí byl Obrovský Dragonflight srdcem Northrendu. Husté lesy zde obklopují rozsáhlé nehostinné arktické planiny, plné masivních, blýskajících se kostí zhynulých draků.
Uprostřed těchto mrazivých pustin se vypíná Wyrmrest Keep, stavba, o které se trvdí, že byla postavena mocnými titány, krátce po vzniku Azerothu. Mnoho legend vypráví o tom, jak bylo pět velkých Dračích Aspektů požehnáno mezi zdmi této bašty, aby dohlíželi na vznikající svět. Snad proto mnoho draků ke konci svého života přilétá do Dragonblightu.
Wyrmrest Keep ke obklopen pěti majestátními dračími svatyněmi: červenou, bronzovou, zelenou, modrou a černou, každou požehnanou silou příslušné letky. V nedávných dobách se Scourge přemístila k těmto svatyním a pokouší se získat nové druhy nemrtvých draků na pomoc Králi Lichů.
Alexstrazsa, Červený Dračí Aspekt, začala verbovat hrdiny na pomoc v boji proti Scourge, zatímco taunkové a tuskarrové vedou jejich vlastní zoufalé bitvy proti nemrtvým. Scarlet Onslaught, jednoho času Scarlet Crusade, přijeli do Northrendu s nadějí na vítězství v jejich nadcházejícím tažení proti Králi Lichů a jeho posluhovačům.
Jak Horda, tak i Alliance si začali v Dragonblightu budovat zázemí se vzláštním zájmem hlavně o zatarasený vtup do Icecrown, Angrathar the Wrath Gate. Obě strany se připravují na válku, které nevyhnutelně povede až do sídla Krále Lichů samotného.
Bezprostřední nebezpečí v Dragonblightu nehrozí jen od Arthase, ale také od Modré Dračí Letky. Odhodlaný ovládnout všchnu existující magii pro jeho vlastní účely vydal Malygos, Modrý Dračí Aspekt, rozkaz své letce, aby použila obrovské stroje, k tomuto účelu klíčové. Mnoho obyvatel Northrendu věří, že cílem těchto hrozivých strojů je přeskupit cesty, kterými zemí proudí magická energie. Pokud je to pravda a Malygosovi se podaří dosáhnout svého cíle, může to vše vyústit v magickou a ekologickou katastrofu, která neohrozí jen stabilitu Northrendu, ale rovnováhu celého světa.
Dalaran
Magické město Dalaran bylo druhým městem lidu Arathor, postavené mágy, kteří si připadali příliš omezení ve svých studiích ve Stromu, nyní známém spíše jako Stromgarde. Proslavilo se jako hlavní místo magických studií mezi rasami Alliance. Řád Kirin Tor dohlížel na zkoumání tajemna a na ochranu a rozšiřování sbírky kouzelných děl a artefaktů. Dalaran byl domovem mnoha slavných kouzelníků té doby, jako byli Antonidas, Arugal, Kel'Thuzad, Jaina Proudmoore, Khadgar a Rhohin.
Po drancování města během Třetí Války se Arthasovi a Kel'Thuzadovi povedlo přivolat do města Archimonda, který celé město rychle zdecimoval. Nicméně, skupina vedená Lordem Garithosem vybojovala zpět ruiny a zbývající členové Kirin Tor se ihned pustili do znovu vybudování jejich milovaného města. Uzavřeli ho do bubliny, která deformovala čas a prostor, a tak zabránili dalšímu napadení.
S rýsující se hrozbou Malygose a Modré Letky, Kirin Tor v čele s Rhoninem narychlo použili ohromnou magickou energii a přesunuli Dalaran do Northrendu, kde se vznáší kousek na sever od Dragonblightu, v Crystalsong Forest. Po přemlouvání Jainy se rozhodli odložit stranou rozdíly mezi nimy a Hordou - Dalaran bude sloužit jako základna obou frakcí, pro útoky na Nexus a možná i samotné sídlo Krále Lichů.
Stejně jako Shattrath City, Dalaran nebude mít Aukční dům, nebo trenéry povolání. Bude rozdělen na části Hordy a Alliance, podobně jako je tomu u frakcí Aldor a Scyers v Shattrathu. Plánuje se také jedna nebo dvě instance pro Dalaran, ale podrobnosti nejsou zatím známy.
Zul'Drak
O Zul'Draku toho zatím není moc známo. Je ale k dispozici více než 20 screenshotů z této lokace a mapa. Informace na této stránce budou průběžně aktualizovány.